Campingline SRL ofera consumatorilor, asa cum sunt acestia definiti la art. 2 al. 1 din OUG nr. 34/2014 („consumator =orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor,republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare”), serviciul de returnare al produselor conform politicii interne si legislatiei in vigoare.
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) dintr-un contract la distanta fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.
Termenul de 14 zile incepe sa curga din momentul in care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor.
Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
SEFTY TEX SRL SRL ofera consumatorilor posibilitatea de returnare a produselor in 30 de zile calendaristice de la data achizitiei. Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, enuntate anterior.
Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in magazin dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane), in afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);
Nota 1: In cazul in care clientul returneaza produsele achitate initial cu tichete cadou, i se va accepta returul doar daca achizitioneaza un nou produs, a carei valoare sa fie mai mare sau egala cu valoarea produsului returnat.
Restituirea sumelor incasate, in cazul in care clientul nu doreste un alt produs, se va face astfel:
- In numerar, pentru sumele platite in numerar in magazin;
Nota 2: In cazul clientilor persoane juridice, este necesara eliberarea unei chitante de catre acestia, pentru a putea restitui suma in numerar (conform OMFP nr.2634/2015), in caz contrar suma va fi restituita prin banca;
- Prin virament bancar, pentru platile efectuate prin banca (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (in cazul solicitarii returului la o data ulterioara vanzarii);
- Prin transmiterea catre banca a solicitarii de anulare/refacere a tranzactiei, in cazul in care plata s-a efectuat cu card bancar (in cazul in care produsele se returneaza in aceeasi zi in care s-a efectuat plata sau in toate cazurile in care produsele au fost achizitionate cu plata in rate - cu card de credit).
Conform OUG 34/2014 livrarea standard oferita de Dedeman este cea prin care cumparatorul isi ridica singur marfa din magazin in urma selectiei “Rezervare in magazin” din procesul de comanda.
In cazul in care livrarea produselor se face exclusiv prin curier (pentru produsele disponibile exclusiv online), modalitatea de livrare standard este livrarea prin curier.
nu depasesc termenul de 30 de zile calendaristice de la data achizitiei;
corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
nu au facut obiectul unei comenzi speciale;
nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
nu au fost executate dupa specificatiile consumatorului (de ex. produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: mixare vopsele; debitare, confectionare perdele/draperii, livrare materiale grele);
nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;
sunt in termenul de valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);
nu fac parte din categoria produselor care prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, nu pot fi returnate (de ex. produse de igiena personala, produse alimentare, etc.), cu exceptia situatiei in care sunt inca sigilate;
nu prezinta urme vizibile de uzura;
produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare);
se returneaza la unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, sac, etc);
sunt insotite de accesoriile apartinand produsului.
produsele returnate sunt în stoc si din acelasi lot.
Plantele si produsele complementare NU se returneaza.
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Produsele se returneaza insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).
In cazul livrarii prin curier, va recomandam sa refuzati primirea coletelor al caror ambalaj este deformat/deteriorat, in vederea diminuarii timpului de inlocuire a produsului.
Pentru produsele ridicate de catre cumparator direct din magazin, intrucat se poate solicita punerea in functiune a acestora, respectiv cumparatorul are posibilitatea de a verifica produsul in mod direct, nu se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.
Consumatorul poate solicita un produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele comandate si returnate. Dedeman va suporta cheltuielile de retur, atunci cand returul produselor se datoreaza unor motive imputabile